Πολιτική Επιστροφών
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε προϊόν που αγοράσατε από το κατάστημά μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Μετά από αυτό το χρονικό διάστημα η επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δεκτή.
Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, χωρίς σημάδια φθοράς και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις. Σε περίπτωση πως συνοδεύεται από εξαρτήματα θα πρέπει να υπάρχει όλο το σύνολο των εξαρτημάτων.
Η συσκευασία επίσης θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και χωρίς φθορές.
Μπορείτε να υποβάλετε το αίτημά σας μέσα από την φόρμα αναζήτησης παραγγελίας, όπου έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε και τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή.
Μόλις λάβουμε το αίτημά σας, θα σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Στην περίπτωση λάθους της εταιρείας μας. Σας επιστρέφουμε πλήρως τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής
Σε περίπτωση που δεν προκύψει λάθος από την εταιρεία μας, επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων.
Δεν γίνεται αντικατάσταση σε προϊόντα των οποίων το περιεχόμενο της συσκευασίας έχει αλλοιωθεί.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση ( και η εξωτερική συσκευασία ).
Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
Για τις επιστροφές είναι απαραίτητη η απόδειξη λιανικής και η συσκευασία επιστροφής τους θα είναι σε κουτί, να μην καταστρέφεται το προϊόν. ( Όχι σε φάκελο ή άλλου είδους συσκευασία ).
Οδηγίες για την διαδικασία επιστροφής του προϊόντος
1.Στο φυσικό μας κατάστημα
Μας φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
2. Αποστολή προϊόντος
Εφόσον υποβάλετε το αίτημα μέσω της φόρμα αναζήτησης παραγγελίας ότι το δέμα σας έιναι προβληματικό ή αλλοιωμένο ή δεν το παραλάβατε στην αρχική μορφή του, συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με το προϊόν με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών (BoxNow ή ΕΛΤΑ Courier) του φαρμακείου μας με Χρέωση Παραλήπτη (του Φαρμακείου).